Nieuwe maatregelen Covid-19 m.i.v. 15-12-2020

16 december 2020 13:00

Bestuur sv Zalk

Maandagavond, 14 december, is er in de persconferentie aangekondigd dat we tot 19 januari naar een lockdown gaan. Wat houdt dat voor ons als sportvereniging in?

Zaalsporten, alle leeftijden:
Helaas zijn alle zaalsporten niet meer toegestaan! Dit geldt voor zowel de jeugd als de senioren.

Buiten sporten / voetbal:
Jeugd t/m 17 jaar:
Het buiten sporten/ voetballen voor de jeugd t/m 17 jaar blijft ongewijzigd. Buiten mag er in teamverband gesport worden en onderlinge wedstrijden zijn nog steeds toegestaan.
De leiding zal de eventuele instructies communiceren naar de (ouders van de ) leden.

Vanaf 18 jaar:
Buiten sporten is vanuit de overheid toegestaan met nog maar maximaal 2 personen én op 1,5e meter afstand.

Kijk voor het volledige overzicht van de geldende spelregels voor sport op de volgende website:

Algemeen:
Kantine, kleedkamers en douches blijven gesloten.

Jullie ontvangen, indien nodig, verdere instructies e.d. van jullie leiding. Mocht er verder weer wat nieuws te melden zijn, horen jullie dit ook z.s.m. van jullie leiding of via ons.

Wij blijven jullie dankbaar voor al jullie inzet en begrip het afgelopen jaar.
We hopen dan ook dat we dit met ons allen, samen, kunnen volhouden!

Mochten jullie nog vragen/ opmerkingen hebben, neem dan a.u.b. contact op met een van de bestuursleden.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van sv Zalk